Повернутись до проектiв
Назад
Вперед


Клиієт

Торгівельна марка «ORising» понад 45 років є виробником ексклюзивної фітокосметики для лікування шкіри голови і зміцнення волосся. Продукція цієї марки створюється з урахуванням новітніх косметологічних розробок і багатовікового досвіду використання рослинних екстрактів, вона підходить як для домашнього, так і для салонного застосування і не забруднює навколишнє середовище. Фітокосметика «ORising» заслужила довіру клієнтів в 30 країнах Європи та Азії.

Поставлена задача

Завданням студії було створення виставкового стенду фітокосметики «ORising», який би дозволив потенційним клієнтам ознайомитися з асортиментом продукції, що випускається даною торговою маркою, а постійним клієнтам дізнатися про нові надходження товарів. Основними вимогами замовника були зручний інтерфейс і відображення в оформленні сайту філософії компанії - корисно те, що натурально.

Результат

Для замовника був розроблений легкий, просторий сайт. Натуральність пропонованої продукції, а також її безпеку для навколишнього середовища відображені у використанні білого і зеленого кольорів в оформленні. Також про використання натуральних природних компонентів свідчать іконки, використані для презентації продукції. Структура сайту гранично проста і зручна у навігації.

Особливості

Вся продукція торгової марки поділена на новинки і основний каталог. Каталог розбитий на розділи, що відображають область застосування представлених косметологічних препаратів. Кожен продукт ілюстрований і забезпечений докладним описом. Крім стильного і яскравого дизайну сайт також радує високою швидкістю роботи. Контактні дані дублюються в футері на кожній сторінці сайту.